Er der gået noget galt på din ferie?
Er der gået noget galt på din ferie, som vores guider/rejseledere ikke kunne afhjælpe?
Vores guider på destinationerne er med til at sørge for, at alt er som det skal være på din ferie med Uptours. De vil igennem hele din ferie være tilgængelige og behjælpelige. Skulle der mod forventning være en mangel på din ferie, så skal guiderne kontaktes omgående for at de kan finde en løsning.
Kontakt guiderne med det samme
Vi godtager og behandler ikke reklamationer efter hjemkomst, hvis ikke guiderne straks har været informeret, involveret og i forlængelse heraf har haft muligheden for at rette op på manglen/problemet. Som gæst har du nemlig en såkaldt "Reklamationspligt", hvilket indebærer at der uden unødig forsinkelse på rejsemålet skal rettes henvendelse til guiderne. Såfremt Uptours ikke gives denne mulighed, så vil det ikke være muligt at reklamere efter hjemkomst.
Alle vores guider er professionelt uddannede i at håndtere reklamationer direkte på rejsemålene, hvis de skulle opstå. Når der er rettet henvendelse til vores guider med et problem/en klage, så vil den pågældende guide der er rettet henvendelse til straks oprette en elektronisk log på hændelsen, og påbegynde afhjælpningen af det pågældende problem. Det er vigtigt, at I får oprettet en såkaldt "service-case" hos guiden, da dette er dokumentation for, at I har været i kontakt med os på rejsemålet.
Uptours forbeholder sig retten til at afvise reklamationer modtaget mere end 28 dage efter hjemkomst. Reklamationer skal forekomme skrifteligt via e-mail.
Reklamationer modtages ikke telefonisk, men skal sendes til følgende mail: info@uptours.dk
OBS!
Vi gør opmærksom på, at reklamationer der modtages fra 3. part, som ikke har opholdt sig på rejsemålet, såfremt de rejsende er over 18 år ikke behandles.